SRRS/Västras årsmöte 2017

SRRS/Västra hälsar härmed samtliga lokalavdelningens medlemmar välkomna till lokalavdelningens årsmöte 2017.

Här hittar du SRRS Västras årsmöteshandlingar

Organisation: Västra
Datum: 2017-02-19

Ingen föranmälan krävs.

Vid frågor välkommen att kontakta Titti Jansson via telefon 0702-58 28 54 eller via e-post ordforande.vastra@srrs.org.

eller valberedningens sammankallande: Malin Jönsson
Mobil: 0737-02 99 08 eller E-post: valberedning.vastra@srrs.org

Motioner för behandling vid årsmötet ska vara lokalavdelningens styrelse tillhanda senast den 2017-01-29.

Motion ska vara undertecknad och kan sändas in till lokalavdelningens styrelse via vanlig post adresseras till Titti Jansson, Utblicksvägen 9, 671 33 Arvika eller som e-post till ordforande.vastra@srrs.org. Om motionen sänds in via e-post måste dock originalet även skickas via vanlig post eller överlämnas personligen, motionen ska i dessa fall anses inkommen den dag e-postmeddelandet kom fram. För information om hur en motion ska vara formulerad se SKKs hemsida.

Årsmöteshandlingar kan hämtas via hemsidan från och med 2017-02-12.
Handlingarna kan även rekvireras i pappersformat genom SRRS/Västras sekreterare mot kostnaden av 4 st frimärken för inrikesbrev.

Är du intresserad av att arbeta i lokalavdelningens styrelse, eller känner någon annan som skulle göra ett bra arbete? Ta kontakt med valberedningen senast den 2017-01-29:

Malin Jönsson, telefon 0737-02 99 08
Pia Salomonsson, telefon 0702-81 49 79