SRRS/Västras årsmöte 2021

SRRS/Västra hälsar härmed samtliga lokalavdelningens medlemmar välkomna till lokalavdelningens årsmöte 2021 som p.g.a rådande pandemi kommer att hållas i digital form.

Organisation: Västra
Datum: 2021-02-07
Sista anmälningsdag: 2021-01-31

Deltagande vid årsmötet anmäls via e-post till sekreterare@srrs.org senast sista anmälningsdag. I anmälan ska lokalavdelning, namn, medlemsnummer och e-postadress anges. Möteslänk kommer att skickas till angiven e-postadress så var noga med stavningen.

Medlemskap i SRRS/Västra krävs. För mer information om hur du blir medlem i SRRS se här >>

Vid frågor välkommen att kontakta Hillevi Backman via telefon 0730-54 71 78 eller e-post vastra@srrs.org.

Motioner för behandling vid årsmötet ska vara lokalavdelningens styrelse tillhanda senast den 2021-01-17. De ska vara undertecknade och skickas med post till Matilda Altonen, Kanikenäsbanken 23B, 652 14 Karlstad.

Årsmöteshandlingar kan hämtas i pdf-format här >>

Utrustning
Samtliga mötesdeltagare måste ha tillgång till en digital enhet (t.ex dator, surfplatta eller telefon) med:

• god internetuppkoppling
  • möjlighet att höra och göra sig hörd (högtalare och mikrofon)
  • den kostnadsfria programvaran Zoom installerad

Anslutning till mötet
Några dagar före mötet kommer anmälda mötesdeltagare att få ett e-postmeddelande med en möteslänk som man klickar på vid tidpunkten för årsmötet för att ansluta.

Röstning
Röstning kommer att ske via en webbaserad applikation som vi kommer att skicka ut information om tillsammans med mötesinbjudan. En representant från SRRS/C, som inte är medlem i lokalavdelningen, kommer att närvara vid årsmötet som oberoende rösträknare.

Är du intresserad av att arbeta i lokalavdelningens styrelse, eller känner någon annan som skulle göra ett bra arbete? Ta isåfall kontakt med den lokala valberedningen via e-post valberedning.vastra@srrs.org senast 2021-01-17.

Adress: -, -, -, - Internet